5 توصیه برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی

محل برگزاری نمایشگاه‌های هوافضایی یا ایرشوها معمولاً در فرودگاه‌هایی در حومه شهر قرار دارد.

تاریخ ویرایش: 30 مهر ماه 1398

در این نوشتار 5 توصیه‌ی مهم برای بازدید از نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی ارائه می‌شود.


1. محل برگزاری نمایشگاه‌های هوافضایی یا ایرشوها معمولاً به دلایل امنیتی و وسعت فضا در فرودگاه‌هایی در حومه شهر قرار دارد. رفت و آمد به این محل‌ها مشکل و هزینه‌بر است. به عنوان مثال کرایه تاکسی (رفت و برگشت) از مرکز شهر دبی تا محل برگزاری دبی ایرشو نزدیک به یک میلیون تومان در هر روز هزینه در بر دارد. معمولاً هتل‌های مناسبی در نزدیکی محل‌های برگزاری ایرشوها وجود ندارند.

توصیه‌هایی برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی


2. سرویس‌های ترنسفر عمومی که نمایشگاه‌ها فراهم می‌بینند فاقد کیفیت و همچنین زمانبر و خسته‌کننده هستند. بعنوان نمونه، رسیدن از مرکز شهر دبی تا محل برگزاری ایرشو با استفاده از حمل و نقل عمومی بیش از دو ساعت و نیم زمان می‌برد. خستگی ناشی از رفت و آمد از میزان بهره‌برداری بازدیدکنندگان از رویداد به‌طرز قابل‌توجهی می‌کاهد.

5 توصیه برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی


3. تهیه بلیط ورودی نمایشگاه و رجیستری در محل ورودی کاری زمانبر و چند مرحله‌ای است. در برخی نمایشگاه‌های هوایی بزرگ (مانند ایرشوی ژوهای چین) تهیه بلیط فیزیکی از ورودی نمایشگاه دیگر امکانپذیر نیست و چنانچه از قبل برای مجوز ورود خود اقدام نکرده باشید راهی برای ورود به محل برگزاری ندارید. ضمن اینکه بخش امنیتی این گونه نمایشگاه‌ها به هر دلیلی می‌توانند از ورود افراد جلوگیری کنند. قوانینی مانند عدم اجازه ورود افراد با سن کم یا الزامات نوع پوشش کم و بیش در رویدادهای اینچنینی اعمال می‌شود. در دبی این موارد سختگیرانه‌تر است.

5 توصیه برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی


4. اگر قصد بازدید حرفه‌ای از یک اِیرشو را دارید، نوع کارت ورودی که بر گردن می‌آویزید می‌تواند مهم تلقی شود. اگر در سفر خود را در قالب هیات تنظیم کنید معمولاً کارت هیات یا VIP به شما اختصاص می‌یابد یا مثلا اگر فعالیت رسانه‌ای دارید کارت ارزشمند خبرنگاری می‌تواند برای شما تهیه شود. در صورت استفاده از کارت‌های معمولی برخی دسترسی‌های شما در نمایشگاه محدود می‌شود. معمولاً نمایشگاه‌های هوایی همکارانی در کشورهای مختلف دارند که تهیه این کارت‌ها از کانال آنها هماهنگ می‌شود.

5 توصیه برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی


5. چنانچه با مقاصد حرفه‌ای روانه بازدید از رویداد هستید، سعی کنید از موسسه یا کارگزاری سرویس سفر بگیرید که بتواند در برگزاری جلسات تجاری یا دیگر کارهای حرفه‌ای و همچنین کارت‌های ورودی فوق‌الذکر به شما کمک کند. سعی کنید سفر خود را در قالب هیات تجاری تنظیم کنید و از پتانسیل کارگزاران تخصصی استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند در جریان حمایت‌های احتمالی مراجع دولتی حمایت‌کننده از چنین برنامه‌هایی قرار گرفته و از آنها استفاده کنید. در قالب یک هیات حتی کوچک قرار گرفتن به پیدا کردن شرکا و طرف‌های تجاری شما کمک می‌کند ضمن اینکه خللی برای برنامه‌های شخصی ایجاد نمی‌کند.

5 توصیه برای بازدید از ایرشوها و نمایشگاه‌های بزرگ هوافضایی


منبع: آیروشاپ، شرکت مهندسی و پشتیبانی هوافضای برآ‌

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید