برگزاری نمایشگاه جانبی هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران (بهمن 98)

نمایشگاه دستاوردهای فناورانه از تاریخ 15 تا 17 بهمن ماه 98 در فضایی به وسعت 1000 متر مربع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.

تاریخ ویرایش: 6 بهمن ماه 1398

همزمان با برگزاری هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران (سال 98)، نمایشگاه دستاوردهای علمی، پژوهشی و فناوری با حضور صنایع، مراکز علمی و تحقیقاتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مرتبط، به منظور ارائه توانمندی‌ها، محصولات، خدمات و نیازهای فناوری از تاریخ 15 تا 17 بهمن ماه 98 در فضایی به وسعت 1000 متر مربع در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌گردد.

برگزاری نمایشگاه جانبی هجدهمین کنفرانس انجمن هوافضای ایران (بهمن 98)

گسترش دانش فني و تبادل آخرين دستاوردهاي علمي- تحقيقاتي توسط صنعتگران، پژوهشگران و انديشمندان مراکز صنعتی، پژوهشي و دانشگاهي و آشنایی با رویدادهای علمي و تجاري مرتبط با علوم هوایی و فضایی از مهمترين اهداف برگزاري این نمايشگاه می‌باشد.

لازم بذکر می‌باشد در نظر است رویدادی تحت عنوان "AEROSPACE TECH 2020" به منظور  معرفی برترین محصولات دانش بنیان و برترین طرح‌ها و ایده‌های فناورانه‌ای که در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت نمایند برگزار گردد.

هجدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران (بهمن 98)

برگزیدگان این رویداد علاوه بر دریافت هدایا و تندیس ویژه کنفرانس از امتیاز معرفی و حمایت ویژه حامیان کنفرانس بهره‌مند خواهند گردید.

علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر به بخش نمایشگاه وبگاه کنفرانس به نشانی aeroconf.ias.ir/fa مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید