ارائه‌ی پانل تخصصی فضایی در «ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری»، آذر 95

پانل تخصصی مرکز ملی فضایی تحت عنوان همکاری های بین المللی جهت توسعه کاربری فناوری های فضایی با هدف توسعه اقتصادی کشور در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری ارائه می گردد.

تاریخ ویرایش: 12 آذر ماه 1395

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی افزود: این کنفراس بین المللی و ملی امسال با شعار یادگیری فناورانه و رقابت پذیری در عصر تعاملات بین المللی در مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دوره های قبلی این کنفرانس با حضور مقامات عالی رتبه علمی و فناوری و با مشارکت بیش از ۷۰۰ نفر از مدیران، کارشناسان و متخصصان مدیریت فناوری داخلی و بیش از ۴۰ نفر از صاحبنظران خارجی برگزار شد و دستاوردهای قابل توجهی داشت.

ارائه‌ی پانل تخصصی فضایی در «ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری»

به گفته منطقی، ارائه مقالات در دو بخش پوستر و شفاهی در قالب محورهای موضوعی، برگزاری پانل ها و نشست های تخصصی با مدیریت صنایع و تمرکز بر مسایل چالشی و روز کشور و همچنین برگزاری کارگاه های تخصصی به صورت عرضه محور و تقاضا محور از دیگر برنامه های این کنفرانس است.

وی بیان کرد: پانل تخصصی مرکز ملی فضایی تحت عنوان همکاری های بین المللی جهت توسعه کاربری فناوری های فضایی با هدف توسعه اقتصادی کشور در ششمین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری ارائه می گردد.

منطقی با اشاره به محورهای ویژه این کنفرانس گفت: یادگیری فناورانه و رقابت پذیر در بستر تحولات کلان ملی، منطقه ای و بین المللی، توسعه فناوری، تولید و عرضه محصولات و خدمات فناورانه با جهت گیری صادراتی، ظرفیت جذب و یادگیری فناورانه بنگاه های ایرانی و فرصت ها و تهدیدهای تعاملات بین المللی و راهبری هوشمندانه فعالیت های دانش بنیان با استفاده از تجارب گذشته و مبتنی بر شرایط جدید کشور محورهای ویژه کنفرانس بین المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری است.

وی بیان کرد: محورهای تخصصی این کنفرانس نیز شامل مدیریت راهبری فناوری، مدیریت همکاری های راهبردی و انتقال فناورانه، مدیریت مالکیت فکری، مدیریت پژوهش و توسعه، مدیریت نوآوری و توسعه محصولات جدید، مدیریت نوآوری خدماتی، مدیریت دانش در خدمت توسعه فناوری و نوآوری باز و شبکه های نوآوری می شود.

ارائه‌ی پانل تخصصی فضایی در «ششمین کنفرانس بین‌المللی و دهمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری»

منطقی افزود: همچنین تجاری سازی دانش و فناوری، کارآفرینی فناورانه، نهادهای تسهیل گر نوآوری، تامین مالی نوآوری و توسعه فناوری، آینده پژوهی و آینده نگاری، ارزیابی فناوری، هوشمندی فناوری، سیاستگذاری و فناوری و نوآوری، نظام نوآوری ملی، بخشی و فناورانه، آثار اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی فناوری و نقش آن در توسعه پایدار، آموزش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری، پژوهش در حوزه مدیریت فناوری و نوآوری و دیپلماسی فناوری از دیگر محورهای تخصصی این کنفرانس است.

بیشتر بخوانید
تبلیغات
پلتفرم کمپانکست
ایران سرور - خرید هاست دامین سرور هاست ابری
دیدگاه کاربران
فرستادن دیدگاه جدید